10 millióval olcsóbban: Magyarországon a Skoda kisebb, új villanyautója
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Vázoljuk, hogy melyek a legfontosabb különbségek az esztergomi Vitara és az új indiai elektromos Vitara között.
Megnéztük, hogy hol készül a jelenlegi legizgalmasabb BMW, a 6 hengeres, kéziváltós és hátsókerék-hajtású M2, amely mellett hamarosan olyan Neue Klasse villanyautók hagyják majd el a gyártósort, mint amilyeneket a debreceni BMW-gyár ont magából.
A Chevrolet Silverado EV RST négy kereke kis sebességnél egy irányba kormányozható.
A hazai piac nagy kedvence elektromos modellként más árkategóriába kerül.
A tisztán elektromos hajtásláncú gigantikus Ford F-150 Lightning gyártása közel 2 hónapig szünetelni fog.
Koppenhága környékén autóztunk a kis Mini Cooper és a Mini Countryman szabadidő-autó közé beékelődő, és ezektől eltérően már csak tisztán elektromos változatban készülő Mini Acemannel.
Az Európai Unió és Kína megállapodott abban, hogy további, technikai jellegű tárgyalásokat folytat a Kínában gyártott elektromos járművek vámtarifáinak alternatíváiról – közölte pénteken az Európai Bizottság, de hozzátette: az álláspontok között egyelőre komoly eltérések vannak.
Elon Musk cége továbbra sem kapkodja el a Tesla Roadster fejlesztését és piacra dobását.
A kisebb és fiatalabb cégeknek kedveznek.
A Volkswagen feltámasztott egy amerikai márkát, mely most két új elektromos modellel rukkolt elő.
A világ több térségében, így Európában is megtorpantak a villanyautó-eladások, de hosszabb távon az elektromosságé a jövő. A járművek lelkének számító akkumulátorok pedig folyamatosan modernizálódnak.
Kipróbáltuk, hogy mit tud a gyakorlatban az első európai gyárát Szegeden építő kínai gyártó 517 lóerős, három üléssoros SUV-ja, a nyomott áron fullextrás és tisztán elektromos BYD Tang.
A Chery szerint már nem kell sokat várnunk az első igazán komoly hatótávú tisztán elektromos kocsikra.
Az Audi A2 e-tron egy alacsony légellenállású apró elektromos autó.
Míg globális szinten bővült a konnektorból tölthető hibrid, illetve tisztán elektromos járművek eladása, Európában előbb lassult a növekedés, majd augusztus óta meredeken csökken az értékesítés. Bár a jelenség vélhetően átmeneti, a gyárak nehéz időszak előtt állnak.
Állami támogatással akár 5,7 millió forintból is megúszható a Kínában gyártott mini elektromos autó.
Egyre több észak-amerikai és európai autógyár fejleszt olyan, konnektorból tölthető hibrideket, amelyeket az elektromos üzemmód mellett nem belső égésű motorokkal, hanem hidrogénüzemanyag-cellákkal hajtanak. Annak ellenére jelennek meg ezek az új hibridek, hogy egyelőre drága az üzemanyag.
Sorra jelentik be a cégek, hogy elnapolják kicsit a nagy átállást.