Itt az új elektromos Skoda, az Elroq
A csehek második villanyautója.
A svéd Chalmers Műszaki Egyetem anyagtudósa szerint a valaha készült legjobb akkumulátort sikerült megépíteni. Egy komoly problémát még meg kell oldaniuk a kutatóknak, de már így is olyan lehetőségekkel kecsegtet a fejlesztés, melyek eddig elképzelhetetlenek voltak.
A Changan első körben villanyautókat kíván értékesíteni mifelénk, ez azonban csak a kezdet.
Jól látszik, nem a villanyautózással van gondja a többségnek, hanem az árakkal.
A látványos vonalvezetésű Mazda EZ-6 tisztán elektromos és hatótávnövelős konnektoros változatokban készül.
A kékvérű brit luxusmárka az eredetileg tervezettnél lassabban nyit az elektromos autók irányába.
Szijjártó Péter már korábban bejelentette, hogy Magyarország nem fogja megszavazni a június óta érvényben lévő ideiglenes intézkedés kiterjesztését.
Az uniós extravámok elbizonytalanítottak mindenkit.
A Ford Explorerből az eddigieknél gyengébb és szerényebb kapacitású új változatok is elérhetővé válnak.
A lokálisan zéró emissziós Porsche 911 az ígéretek szerint nem ólomnehéz.
Ez az első modell, amely már a márka új formavilágát képviseli.
A Stellantis nevével fémjelzett Leapmotor T03 közel 100 lóerős, és a hatótávja meghaladja a 260 kilométert.
A hamarosan Európában is kapható BYD Denza Z9 GT a Porsche Panamera és Taycan új kihívója.
Mára lényeges szempont, hogy a finanszírozáson túl az autóflották menedzsmentjéhez milyen szolgáltatások kapcsolódnak, és egyre fontosabb a korábbinál nagyobb rugalmasság is.
Nem az első eset, hogy csillagászati áron lehetne a gyártói ajánlás szerint javítani egy idősebb elektromos autót.
A Rivian R1S új csúcsmodellje szupersportkocsikat megszégyenítő módon katapultál.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Még mindig a dízelekből van a legtöbb.
A jármű maradványait egy konténerbe helyezték, amelyet vízzel árasztottak el, hogy megelőzzék az újragyulladást.
Elsősorban az elektromos autók árának kell csökkennie ahhoz, hogy helyreálljon a piac és a magyar autógyártók is elkerüljék a további visszaesést – mondta lapunknak a Magyar Gépjárműgyártók Egyesületének ügyvezető főtitkára. Kilián Csaba arról is beszél, egyetértenek-e Orbán Viktor kormányfővel a magyarországi autógyárak felsővezetését tömörítő egyesületnél abban, hogy mi az értelme a kínai autógyárakra kivetett európai védővámoknak.